[itzul] a terceros

Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org
Ast, Ots 2, 09:27:30, CET 2006

Noiztik du 'hirugarren'ek esan nahi hori eta 'bestek' ez? Ez al da asmatu
berri samarra 'hirugarren'en esan nahi hori?
Erderaz ere 'terceros afectados' jartzen du lehen aipatu duten esaldian.
'Erasandako/eragindako besteren bati'-edo ez dago egiterik?

             Ander Altuna
             <zuzentzailea a bildua ueu
             .org>                                                    Para
             Enviado por:              ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
             itzul-bounces a bildua pos                                          cc
             taria.com
                                                                    Asunto
                                       Re: [itzul] a terceros
             02/02/2006 09:20

                Por favor,
                responda a
             zuzentzailea a bildua ueu.
              org; Por favor,
                responda a
                   ItzuL
             <itzul a bildua postaria.c
                    om>

Euskalterm-en datorren definizoa ikusita ( Edozein pertsona fisiko edo
juridiko, ondorengo hauetakoren bat ez dena: aseguru-hartzailea,
aseguratua, ezbeharraren kausatzailea (erantzukizun zibileko
estalduran), aseguru-hartzailearen edo aseguratuaren ezkontide, asaba
edo ondorengoak edo beraiekin bizi diren pertsonak, edo haien mende
dauden alokatuak, etxe-zerbitzariak edo bestelako pertsonak.) aseguruez
dihardugula badirudi "beste" edo "beste inor" erabiltzea beti ez dela
egokia, eta "hirugarrenak" direla zerrenda horretan ageri ez direnak.

Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org(e)k dio: