[itzul] basati

karlos_del_olmo a bildua donostia.org karlos_del_olmo a bildua donostia.org
Al, Ots 6, 10:30:53, CET 2006

>  Nik jakin nahi nukeena da "basati"-ren
> erabilera hori egoki ikusten duzuen ala ez.

Itzultzaileok barik, aspaldian dute erabakita hiztunek eta hiztegigileek
(esaterako, Sarasolak):

- Gereziondo mota basatia Prunus avium
- Ahate basatia, berezk. Anas platyrhynchos motakoa, arra buru-berdea eta
emea arrea dena. Basahateak, suzko hegoz...
- Lore basatia. Basalore asko dira baratzekoak baino ederragoak.
- Landare basatia, gizonak landu ez duena.
- Urde basatia, ilea latza eta sarria, eta muturra luzea dituena
- Uso handi basatia, burua, bizkarra eta isatsa gris urdinxkak
- ...

Usoa berbari basati kalifikazioa eransten badiogu, otarrainxkei zergatik
ez?