[itzul] proba eta froga

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ost, Ots 8, 15:57:39, CET 2006

Euskaltzaindiak egiten duen bereizketaren aldekoa naiz ni:

frogak dira, adibidez, norbait delitu baten egile dela ondorioztatzeko
behar direnak.

probak, esaterako, bizkotxo bat ondo ateratzeko egiten duzun
saialdietako bakoitza.

Batzuetan dudazko eremuak ere izan litezke, baina oro har aski ongi
ikus liteke marra.

x.