[itzul] Circulación de vehículos extraviales

Ortzuri Olaetxea itzultzaile a bildua pasaia.net
Ost, Ots 22, 11:02:05, CET 2006

Gure kasuan, eta nire ustetan behintzat, ez da ibilgailu batzuk bai eta
besteak ezin direla ibil esateko seinaleai, baizik eta abixu bat argi
ibiltzeko halako ibilgailuren bat topa dezakezulako-edo. Kontua da guri
esaldia horrelaxe etorri zaigula, bere horretan, eta ezin gehiago jakin