[itzul] Sarluz. Nafarroakoentzat

Amaia Lasheras amaiatxo a bildua yahoo.es
Al, Eka 12, 18:22:21, CEST 2006

  Kaixo:

  Arangurengo Ibarrari buruzko itzulpen bat egiten ari
naiz, eta, han, Sarluz erreka aipatzen da. Jakin nahi
nuke Sarluz hori euskaraz nola ote den. Nafarroako
Toponimia Datu-basean sartu naiz, eta, toponimoa
agertzen bazen ere, ezin izan dut jakin euskaraz nola
eman behar den. Badirudi, Sarluze(a) zela jatorrizko
izena, baina, gaur egun, nola eman behar da?

  Eskerrik asko.

   Amaia

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es