[itzul] ER: beherapenak

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Ost, Eka 28, 13:31:50, CEST 2006

	Beste denda batzuetan merkeladiak bide diren gauza bera dira. [Juan
Garziari erantzunez]

	Dena dela, nik ez dut uste <<rebaja>> eta <<saldo>> bereiztea bide
horretatik doanik.

	<<Beherapenak>> (pluralean, niretzat) eta <<merkealdia>>
(singularrena, niretzat), sinonimoak dira, eta sasoi bat adierazten dute.

	Zer gertatzen da beherapenetan? Prezioek <<beherapena>> dutela (edo
<<murrizketa>>, edo <<deskontua>>...).

	Zer gertatzen da urteko beste sasoi batzuetan? Jabeak dena
delakoagatik denda itxi behar izaten duela, eta dendan daukan jeneroa
aukerako prezioan jartzen duela. Izen bat behar du horrek? Bai, baina ez
dakit euskaraz zein izan litekeen. Gaztelaniaz bai: <<saldo>>,
<<oportunidades>>.

Asier Larrinaga