[itzul] Euskalbar 1.4. Iruzkinak

Aixe, S. L. aixe a bildua ctv.es
Ast, Maiatza 18, 16:21:20, CEST 2006

> Ez nuke esango zenbatean den Euskalbarren akatsa eta zenbatean
> Gmane.org-ren bilaketa tresnaren muga. Tresna hori ingelesez dago
> pentsatua eta egina, eta egingo nuke ez duela tiletarik onartzen.
> duela, horregatik hainbeste emaitza. Aldiz, «linea» galdetuta, berdin

Aupa, Gotzon:

Ez nauk informatikaria, baina egingo nikek ez dela oso zaila izango,
erabiltzaileak Euskalbarrean «línea» idatzita, Euskalbarrek azentu grafiko
hori kendu eta ItzuLeko artxiboetan «linea» bilatzea.

Ez zirudik zaila, baina... jakin egin behar. Egun hauetakoren batean
horretan ere alfabetatu beharko diagu! (diot nik neure artean.)

Ondo izan,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak
Wellingtongo Dukearen kalea, 8, 1.a, 8. bulegoa
01010 Gasteiz

Tel.: (+34) 945 174 476
        (+34) 656 703 313
Faxa: (+34) 945 179 042