[itzul] Euskalbar 1.9 (azkena, nire partetik)

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua wanadoo.es
As, Urt 2, 10:54:54, CET 2007

Mila esker benetan aukera hauek guztiak eskaintzeagatik.

Ondo izan urte berrian (ere)

Bittor

----- Original Message -----
From: "Asier Sarasua" <asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org>
To: <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Tuesday, January 02, 2007 8:00 AM
Subject: [itzul] Euskalbar 1.9 (azkena, nire partetik)

Ba horixe, urtea hasteko, Euskalbarren azken bertsioa. Oraingo aldaketak:

- Ktrl+Enter sakatuz sinonimoen hiztegiak kontsultatzen dira
- Euskaltermen gaikako kontsultak egin daitezke

Betiko lekuan dago:

http://www.interneteuskadi.org/euskalbar

Nire partetik, 2007an ez dut proiektu honetan gehiago lan egingo. Beraz,
beste inork ez badu lekukoa hartzen, hau azkena izan da.

On egin.

--
Asier Sarasua Garmendia
Área de Sistemas de Información Territorial-Lurralde Informazioko