[itzul] Euskalbar 1.9 (azkena, nire partetik)

Asier Sarasua asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Al, Urt 8, 12:30:40, CET 2007

Asier Sarasua <asarasua a bildua ...> writes:

> Ba horixe, urtea hasteko, Euskalbarren azken bertsioa. Oraingo aldaketak:
>
> - Ktrl+Enter sakatuz sinonimoen hiztegiak kontsultatzen dira
> - Euskaltermen gaikako kontsultak egin daitezke

Euskalbarren azken bertsioak akats bat zuela esan zidaten pasa den astean.
"Aukerak" atalean Euskalterm aukeratuta zegoenean, Enter sakatzean ezin zen
hiztegirik kontsultatu.

Dagoeneko konpondu dut eta Juanan Pereirak igo du zuzenketa Euskalbarren
webgunera. Eguneratu nahi duenak berriro instalatu beharko du Euskalbar 1.9.

http://www.interneteuskadi.org/euskalbar