[itzul] gogo gutxi/txikia

Inaki Luzuriaga aizkomendi a bildua yahoo.com
Al, Urt 15, 17:44:10, CET 2007

Kaixo!
Logikaz, txiki/handi beharko luke; dirudienez, ordea,
erabilerak "ilogikara" jo du eta, zalantzarik gabe,
"gogo gutxi" erabiltzen dut nik, gogo-kopuruak
zenbatzen ez diren arren. Hala ere, nola diren gauzak,
"gogo handia/bizia".

--- Sergio Azkarate Beitia <xuxen a bildua goiena.com> wrote:

> Egun on.
>
> Badakit muga jartzea ez dela erraza kontu horretan.
>
> Edozelan ere, "handi/txiki", "asko/gutxi",
> "luze/labur" horiek direla-
> eta, "Kalko okerrak" liburuan esaten da "gogo txikia
> daukate" eta
> horrelakoek zaharkitu-kutsua dutela; baina "gogo
> gutxi daukate"
> erabiltzen badugu, ez da gauza bera esatea "hiru
> gogo daukate"?
> Zorrotz jokatuta.
>

> Hau da, "gogo txikia" edo "pazientzia txikia" horien
> aurrean,
> [...]

Get your own web address.
Have a HUGE year through Yahoo! Small Business.
http://smallbusiness.yahoo.com/domains/?p=BESTDEAL