[itzul] ER: ER: ER: Gasteizera ala Gasteiza?

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
As, Aza 20, 11:42:58, CET 2007

"Asparren(a)" horrena oso kasu berezia da, bistan denez, eta ez dut uste
horretan oinarritu gaitezkeenik.

Nik, toponimo ez oso ezagunekin berezik, abantaila praktiko bat ikusten
diot, aukeran, epentesirik gabeari, bestean e hori izenaren partetzat har
baitaiteke: Urraitzeko (Urraitz ala Urraitze?), Bulumbameko (Bulumbam ala
Bulumbame?)... (Ikusi, bestalde, "Paris(e)ko")

Jakina, marratxo batek argi dezake hori, baina batzuk ez zatere oso zaleak,
ezta?...

(Bai, touché, argudio berak berdin balio du -(e)ra moldearen aurka, baina
aipatua dut garbiago dela hor molde hori erabileran nagusi -a soilaren
aldean, eta, nolanahi ere, aitortua dut ez dudala ikusten simetriaren bat
hautsi gabeko konponbide egokirik).

Bestalde, "Zarautzeko", "Usurbileko" eta "Iruneko" eginez gero (idazteak
berak ere min ematen dit belarrian), "Zarautzetik", "Usurbiletik" eta
"Irunetik" ere egin beharko da, ezta? ("Zarautzera", "Usurbilera" eta
"Irunera" ez zaizkigu hain gogor egiten -a darabilgunoi ere; ez niri
behintzat).