[itzul] ER: Gasteizera ala Gasteiza?

Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org
Ost, Aza 21, 13:24:55, CET 2007

Nik ez dut esan sistema hori okerra denik. Are gehiago, esan dut batuan-edo
sistema hori ari dela gailentzen, eta ez dudala bi sistemak nahastu
beharrik ikusten.
Segi ondo.

             "Laxaro Azkune"
             <laxaro a bildua gmail.com
             >                                                        Para
             Enviado por:              ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
             itzul-bounces a bildua pos                                          cc
             taria.com
                                                                    Asunto
                                       Re: [itzul] ER: Gasteizera ala
             21/11/2007 13:21          Gasteiza?

                Por favor,
                responda a
                   ItzuL
             <itzul a bildua postaria.c
                    om>

Ba, Urola bailara honetan ahozkoan ere horiek denak, nire adintsukoen
artean,  Zarautzea, Ataunea, Parisea, Berlinea, Londresea, Eibarrrea,
Madrilea.... izan dira orain arte.
laxaro

2007/11/21, Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org <Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org>:

> [...]
> esango dizuet. Orain baino gazteago nintzela, Ataunekoa nintzela-eta esan
> zidatenek ez zutela euskaraz ondo egiten pentsatzen nuen.
> Bestetik, nik uste dut, epentesirik gabeko sistema erabiltzen
duenarentzat
> ez dela ez arraroa eta ez gogorra Berlina, Zarautza, Aljerra edo Atauna
> erabiltzea; Berlingo, Zarauzko... baino gehiago, behintzat, ez. Alde
> horretatik, orain arte hibridaziorik ez dela izan eta orain ere ez dela
> beharrik iruditzen zait.
> Dena dela, nire irudipena da epentesia duena ari dela gailentzen.

Para
>              itzul-bounces a bildua pos         "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
>              taria.com
cc

Asunto