[itzul] ahal

Kepa Diegez kepa.diegez a bildua gmail.com
Ost, Aza 21, 14:23:14, CET 2007

Uste dut eztabaida ez dela "etortzen ahal da " / "etorri ahal da", baizik
eta "ezagutzen ahalko dute" / "ezagutu ahalko dute", geroaldiak, hortaz.
Zuk aipatu duzun kontua bestelakoa da. Ea zilegi diren "etorri ahal da" /
"etortzen ahal da" bezalako formak. Zuzen zaudela uste dut, baina hortik
"erdal herri, ikastola, euskalegi..." aipatzera tarte handia dago.

--
Kepa Diegez
etnomet.blogspot.com