[itzul] Un abrazo en Jel

Jon Altza jonsanchez80 a bildua gmail.com
Al, Abe 10, 19:07:22, CET 2012

Ea, bada, frikikeria bat botatzen ausartuko naiz ;)

Ez dakit zein neurritan den fidagarria Twitterreko @aranagoiri fake kontua,
baina hori erabiltzen duenak, "JELpean, agur" erabiltzen duela esango nuke.
Baliagarria bada...

JON

<jon-agirre a bildua ej-gv.es> igorleak hau idatzi zuen (2012eko aberen 10a 18:04):