[itzul] Geologian...

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.org
Al, Ira 22, 12:27:14, CEST 2014

Bizkaiko Aldizkari Ofizialean, esaterako, "marga calcárea" = "karedun
tuparri":

Euri-uren isuria da, urtean 125.944,00 m^3 -koa, eta isuria bi puntutan
egingo da,*karedun tuparriak* erauzteko Bizkaiko Lemoako udalerrian
enpresak dituen instalazioetan.

[Lemona Industrial, S.A. solicita autorización para efectuar] el vertido
indirecto por infiltración al terreno, de 125.944,00 m^3 /año de aguas
de escorrentía pluvial a través de dos puntos de vertido ubicados en sus
instalaciones para la extracción de *margas calcáreas* situadas en el
término municipal de Lemoa (Bizkaia).

al., 2014.eko iraren 22a 10:23(e)an, martin-rezola a bildua ivap.es igorleak
idatzi zuen: