[itzul] Retroceder: Re: ala/edo

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ast, Ira 25, 08:56:53, CEST 2014

Nik horregatik aldatzen dut “Euskal Herrian Euskaraz” abestiaren zati hura: “…bada garaia noizbait dezagun guda hori gal edo irabaz…”; eta honela abesten: “…bada garaia noizbait dezagun guda hori betiko irabaz…”. Galtzea ez da aukera bat, ez da aukera; irabazi edo irabazi, edo ekiten jarraitu. ;-)

From: Juan Garzia Garmendia [mailto:juangarzia a bildua gmail.com]
Sent: asteazkena, 2014.eko irailak 24 18:59
To: ItzuL
Subject: Re: [itzul] Retroceder: Re: ala/edo

Horixe ez dakit, baina bai "iraultza(,) edo(, bestela, lortzen ez badugu) hil (gaitezen ahaleginean)".

Hori bai, irudika daiteke egoera bat non batek zinez dioen: "aberria ala hil(: zer hautatzen duzue"...

musdeh<musdeh a bildua terra.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko irailak 24 14:13):

Hortaz, Aberri edo hil...