[itzul] Paseo de la Canilla

Agirre Garai, Jon jon-agirre a bildua euskadi.eus
As, Abu 9, 13:43:56, CEST 2016

Orduan, eta euskaraz 'kanila' ere esaten denez (cf. HB: kanila iz. Heg. h. txorrota), 'Kanilaren pasealekua' izan beharko luke, ezta? Ez dakit Mirari edo bere ingurukoak hau irakurtzeko dauden. Horra hor, proposamena.

Jon

From: Garikoitz Etxebarria [mailto:garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org]
Sent: asteartea, 2016.eko abuztuak 9 13:33
To: ItzuL
Subject: Re: [itzul] Paseo de la Canilla

Egun on:

http://monografiashistoricasdeportugalete.blogspot.com.es/2011/05/la-fuente-de-la-canilla-trabajo-de-jose_23.html

"No, La Canilla sólo era un tubo, un caño o canilla (de ahí viene su nombre) que saliendo del muro de contención de tierras en el andén de la estación dirección Santurtzi manaba "las más ricas aguas que yo jamás probé" (dijo el poeta), que caían a un pozo como de un metro cuadrado que, aunque dentro  del terreno de RENFE pertenecía y me figuro que sigue perteneciendo al patrimonio del pueblo de Portugalete. "

Garikoitz