[itzul] Nor da Nor datu-basea, azken berrikuntzak

Agurtzane Mallona agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Al, Eka 6, 10:38:29, CEST 2016

Egun on, Mila!

Nire atalean ez da ageri zer egiten dudan, ezta zein hizkuntzatatik
zeinetara ere. Itzulpen eta zuzenketa lanetan aritzen naiz. Sorburu
hizkuntzak: ES eta EU; xede hizkuntzak ES eta EU.

Mila esker.

Agurtzane Mallona

EIZIE<bulegoa a bildua eizie.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko ekainak 6
10:05):

--

*Agurtzane Mallona*
Itzultzailea / Itzulpen eta Laguntza Zerbitzua