[itzul] cfr

Alberto Martinez de la Quadra itzultz.zamudio a bildua bizkaia.org
Or, Abe 3, 12:02:58, CET 2004

confer (cf., cfr.) (latina). Erkatzea da. Beste testu batera jotzeko
erabiltzen da.

vide (vid.) (latina). Begiratzea da. Testu bereko beste orri edo beste
atal batera jotzeko erabiltzen da. Argumentu bat behin baino gehiagotan
ez errepikatzeko jartzen da.

Lehenengoa testu osora jotzeko ere erabil daiteke, eta bigarrena,
berriz, aipatu den testuko orri batzuetara jotzeko.

Lehenengoa bere horretan erabil daiteke (cfr). Bigarrena gehienbat
euskaraz erabiltzen da (ikus).

Alberto Martínez de la Cuadra

egokiena jakitea da. Laburtzapenen hiztegian honela dator: cfr=confer;
euskaraz=erkatu.
Laxaro