[itzul] Partenariado

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskalnet.net
Ast, Urt 18, 12:07:44, CET 2007

Kaixo Xabier, lehendik ere atera da hitza hemen (neronek galdetuta). Hauxe
Gotzon Egiak ekarritakoa:

Frantsesez badago «partenaire» (adiskide, lankide, laguntzaile edo
bikote). Hortik, «partenariat» atera zuten, bereziki Europako
administrazio hizkeran arrakasta izugarrian izan duena.

Gaztelerak, ez bat ez bi, zuzenean hartu zuen: horra «partenariado».
gauza ikaragarria esaten ariko balira bezala. Batzuetan ohartu edo
lotsatu egiten dira, dena dela, eta parentesi artean «cooperación»
jartzen dute... (adibidez,
http://www.igae.minhac.es/Fondos/Estructurales/doc/3/2/VF13210.PDF)

«lankidetza» horixe bera esateko, nire ustez.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua kultura.gipuzkoa.net